投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 4月 04, 2007

論老板及管理 (Part 2 of 2)

快D寫埋「Part 2」,廢事拖得太耐......

係香港打工不外乎係以下幾類公司環境,「大或細」公司,以及「老外或華人」機構,亦即兩種「Dimensions」。

先論「大細」,有人話大公司學做人,細公司學做野。在較為複雜的人事關係下,個人工作表現不是唯一的成功要素,恰當的「外交手腕」往往是生存成功之道。當然,「太擦鞋」及無Mud工作表現之徒,難免成為「人民公敵」,凡事都係小心D及唔好去得太盡為妙。

相對上,由於人腳較少,每個人都係「搏殺型」,中小型公司(SME)較少出現「好食懶做之徒」(係眾目葵葵下,根本容納唔到呢類人),而每名員工其實有不少機會涉足其他工種(俾您學到多張刀都唔出奇)。如果遇著渣老板等「憐香惜玉」的「好Boss」,做女員工都咪話唔正。SME的缺點是「Salary不會太高」,而公司的穩定性通常不高。

「老外」vs「華人」機構,正如上集提到,「鬼佬公司」通常較看重「Performance」,相對上無咁多「無謂制肘」。「中國人的地方」就多D「Procedure」同「排資論輩」,聽高層話通常「無死錯」。

Anyway,始終每間公司個「Culture」、「History」同「國情」不大相同,都係「Case-By-Case」分析好D......仲有好多野都睇「人夾人緣」,自己執生為妙!!


咁筆者自己會否有日「開檔做生意」,照計就唔多會啦! 何解,本公子命格似「俾人管」多過「自已管人」,第日俾老婆管就差唔多(唔知N年後邊個咁好彩^_^)。

都係學下沙地王子,或淡馬鍚(Tamasek)咁,做個「Passive 小老板」,資產遍佈全球過癮D......嘿嘿

6 則留言:

tabo 說...

"「鬼佬公司」通常較看重「Performance」,相對上無咁多「無謂制肘」"
我認為:中國人太多感情, 又即係太多講鍾唔鍾意你;鬼佬鍾意量化,睇數字,寫appraisal。又其實係冷靜o的,客觀o的、合符現代o的。

"都係學下沙地王子,或淡馬鍚(Tamasek)咁,做個「Passive 小老板」,資產遍佈全球過癮D......嘿嘿"

係啦, 公子投資有道
咪一樣係老闆!
錢, 工具o黎o者

變幻原是永恒 說...

証明Albert公子身家極之豐厚~, 絕對不只係金龜咁簡易,係鑽龜~鑽龜

阿爾伯特 說...

陳兄咪玩啦,話明"學人地"就緊係有排啦! 大陸之旅開心嗎?

大口兄都可以投資有道嫁,有時"Sense"同"Insight"比分析力更重要,得閒可以同陳兄交流下.....

變幻原是永恒 說...

我一向都有和tabo兄交流架^_^

seikomatic 說...

Albert,

你話:『有人話大公司學做人,細公司學做野』,可能因為大公司人多,玩 politics既人同機會都相對多D。

但唔代表細公司無,因為好多時細公司位位都可以直達天庭,所以只系玩法唔同,有人就有利益矛盾,就有政治。

最近俺個 fan 能 sir 講細公司只可以有群星(拱月),唔可以有巨星(蓋月),俺覺得呢D絕對系出於老闆本身既 insecurity..俺相信昏君自有讒臣出!

細公司今時今日想玩人情味,有家的感覺都好難,因為D伙記唔想玩,好實在,邊樹人工多兩舊即刻起身。

大公司反而攪鬼咁多attitude tests, multi dimensional appraisals 講job satisfaction..關心你的情度仲多過你老豆老母。

阿爾伯特 說...

精工小姐:

係呀! 細公司一樣有Politics,不過由於少人D(但工作不少),人就會稍為少D時間搞"無聊野"....

"昏君自有讒臣" --> 這應是"Most Determining Factors"

"細公司今時今日想玩人情味,有家的感覺都好難,因為D伙記唔想玩,好實在,邊樹人工多兩舊即刻起身" --> 要等渣老板回應下先得。

"大公司反而攪鬼咁多attitude tests, multi dimensional appraisals 講job satisfaction..關心你的情度仲多過你老豆老母" --> 大公司好多"無聊野",如果"Bill Gates"/ "李生"等人才(假設呢家先係Fresh Graduate)去"Apply",一定"Fail"!!