投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 4月 18, 2007

人命的價值?

「Gavin Coates」的一篇政漫畫 (Source: The Standard),一針見血。筆者不是說邊個重要不是,應是眾生皆平等(至少,應予以人道上的公平)。

或者,美國人真是太自大; 或者,西方主流傳媒越來越不夠專業......

無論如何,應為事件中死難者默哀。

再一次,證明武器並不能為人類帶來安寧,若然欠缺內心和平......

6 則留言:

seikomatic 說...

老實講,第一個反應千奇唔好系中國學生殺手,費事又多D種族情緒....

嗡 嘛 呢 唄 咪 吽

變幻原是永恒 說...

都唔明, 點解唔禁槍, 的政棍....

Samsara 說...

係嫁,人命真係有價,而美國人命可能貴過伊拉克人一百倍一千倍.

好悲既現實.

而真正既和平,可能真係要大家都可能要由人心開始着手.

我禪修時有人問大乘法師輪迴公吾公平,法師話世界無公平,只有因果.而人,要超脫因果,出三界.

我好似明又好似吾明.法師係指公平係人心所做作既,而我地因為不明真理而執著在依d問題上.

又記得以前睇過一個南傳法師既文章,有人問佢一日到黑坐在度打坐又有乜用,又救吾到非洲既難民,又解決吾到貧窮問題.法師好似係答依d吾係重點,亦吾係solution.

果時覺得,吾係呀嘛,每分鍾都有人餓死,咁都吾係重點?

依家,好似有d明.

人,好似真係自己製造自己既環境.「一切唯心造.」

而錢,可以解決好多問題,亦吾可以解決好多問題.

Unknown 說...

根本上唔係禁唔禁既問題. 你屋企有菜刀唔通又禁咩. 每個男人都有攻擊性武器, 唔通又貼個禁字上去咩 :D

就算係極權國家,又可以保証冇依 D 事發生?

如果一個國家既人既戾氣去到有 D 人control 唔到自己,你禁野都係冇到.
要怪,就只可以怪不斷地制造戾氣個 D 人...邊個o係度制造戾氣,這正是上樑不正下樑歪...

阿爾伯特 說...

Eric兄:
唔駛Licence就可以買一枝鎗,法例未免太鬆啦。我睇TV見該地D鎗店猶如"兵器廠"......


香水小姐:
係呀! 「一切唯心造」。
不過,客觀因素都影響另一半; 負責的政府不該鼓吹暴力之環境同文化.....


精工小姐:
種族歧視,都是一種暴力源頭....希特拉屠殺猶太人便是一個例子。


陳兄:
光棍佬教仔,便宜莫貪......嘿嘿
不過,呢個世界大把人玩弄法律同政治技考"搵食",真係自己要有D獨立思想同良知先得。

Unknown 說...

BTW, 今日林行止都有篇分析 "校園槍殺慘劇無法遏制", 值得一讀!