投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期六, 4月 14, 2007

宣傳易

誰說香港欠缺廣告人才,得閒深夜睇下「宣傳易」,其實都有唔少「搞鬼Idea」。

如果連間野都「執」埋,大家仲記得個廣告,冇人反對係一個「Effective」之作 ----->「城市桑拿」
作扮成魯智深既徐綿江:「老友,邊度係城市(註: 位於KCRC車站)?」
有條友:「依度咪係城市law!」
徐:「Eeee...唔係指城市呀,我係話沖涼按摩個間城市桑拿!」
條友:「好正個間城市,係吳松街.....」

去到城市桑拿...
徐:「Mud又係你呀!」
同樣係KCRC個條友:「唔同你講住,我依家入去先。」


另一「城市」廣告:
徐:「花和尚點解練到銅皮鐵骨?全靠黎城市X骨。有我花和尚,唔會介紹錯,千祈唔好執輸」
話時話,好耐冇睇個廣告,好大機會間野已經執左......


又有間「行家」,搵漫畫人黃玉郎客串一句:「老婆最贊成!」(註: 大佬呀,邊會有女人俾老公去埋呢D地方! 個然搞野)

又記得有個桑拿廣告,搵山度士等球員拍......連當年有為球員都要做埋呢D野,難怪香港足球發展.....「Sigh」

好似幾年前有個廣告搵「曹查理(咪即渣老板??)」去拍。有條友問曹查理得閒做Mud。
曹查理:「我睇莎士比亞。」
劉錫賢:「我去XX桑拿」
有條友:「Wa...咪係沖涼X骨好正個間?同埋我去。」
曹查理:「我都要去!」
劉錫賢:「你睇你既莎士比亞啦!」

6 則留言:

Unknown 說...

其實搞 gag 一向都係香港人既強項. 剩係睇下以前係 D 咸戲院個 D 咸片名...哈哈... 不過依家冇哂囉...

seikomatic 說...

系,俺對咸片名既集體回憶多過皇后碼頭。

阿爾伯特 說...

哈哈.....唔好搞到我寒舍變成"咸 Blog"就得 ^_~

不過有時D二三線製作人既想像力不容看小。

Marshmallow 說...

哈哈...小女子最喜歡的是那個「得X顧傭」廣告:

顧傭甲「我來自得X」
顧傭乙「但係佢都係我同鄉喎」
合家「但係佢係得X訓練出來個喎」

超好笑!

阿爾伯特 說...

「但係佢都係我同鄉喎」 --> 呢句可以聽成「但係我都係冇隆胸喎」

原來又一「打假」廣告......嘿嘿

Unknown 說...

每年o個個廣告電視獎都應該係觀眾受歡迎和為電視台帶來一筆可觀既收入未來收入, 但可惜係俾亞記發明先, 冇咩 noise, 搞唔起...