投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期二, 4月 24, 2007

東風(489) (Part 1 of 3) ---> 行業分析

東風(489)成立於1969年,並於1992與法國車廠「PSA Peugeot Citroen Group」結盟,成立JV (東風佔50%股權); 之後同日資「Honda (1993)」及「Nissan (2003)」合作。

主要生產中檔次的外國牌子車輛(Peugeot、Citroen、Honda及Nissan),東風一直係中國穩佔汽車業(包括Sedans、Trucks以及Buses之總和)的第三把交椅 (caam.org.cn)。

上汽(Shanghai Auto)、一汽(First Auto)、東風、長安(Changan Auto)和北汽(Beijing Auto)五大車廠於2006年之銷量(Volume):

上汽: 1,224.0K (+33.4% YOY); Market Share: 16.96%
一汽: 1,165.7K (+18.6% YOY); Market Share: 16.15%
東風: 932.3K (+27.9% YOY); Market Share: 12.92% #
長安: 708.7K (+12.3% YOY); Market Share: 9.82%
北汽: 685.1K (+14.7% YOY); Market Share: 9.49%

五大: 4,715.8K; Market Share: 65.34%
全國: 7,217.3K (+25.1% YOY); Market Share: 100.00%

# 註: 東風06年年報內,06年之車輛銷量為751.2K,或大約10.4%「Market Share」; 無論如何,東風多年來企穩「老三」地位。


中國汽車業於06年錄得25.1%之銷量增長; 其中「Sedan(轎車)」增幅高達30%。 「Commercial Vehicle(商用車)」銷量於2H05受宏觀調控影響比1H05下降; 但自1H06起有復蘇跡象,2H06銷量向升。

2006年中國汽車業簡報:
(http://caam.org.cn/caam/caam.web/Detail.asp?id=396)(http://caam.org.cn/caam/caam.web/Detail.asp?id=505)


東風總車輛之「Market Share」(Source: 東風):
2004: 10.3%
2005: 10.3%
2006: 10.4%

各類車輛類別之「Market Share」(Source: 東風):
Sedans --> 05: 8.84%; 06: 9.6%; 06銷量: 438.1K (+24.7% YOY)
Trucks --> 05: 14.4%; 06: 12.4%; 06銷量: 218.0K (+3.7% YOY)
Buses --> 05: 12.4%; 06: 13.2%; 06銷量: 38.3K (+14.3% YOY)

可見將來不難預計中國汽車業會維持不俗增長,作為第三大汽車集團,並有一定品牌、產品及營運競爭力,東風應是穩健的受惠者。

(下回繼續)

Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

11 則留言:

Unknown 說...

但如果上汽既 growth 同 market share 都係最強勁既時候, 會唔會好易比佢一統江湖呢? 咁好似買東風又未必有 so 喎?

HS 說...

一統江湖係好困難。 國內的排外情緒正不斷加大,好多人係因為『要』買國產車而買...

睇前景要分開睇.....國產車廠、合資車廠

Engine 是甚麼公司提供,亦好重要。如果供應鏈被『扣』著,利潤全部分去供應商...

Unknown 說...

軒仔老豆真係對汽車市場好有研究... 好奇咁問除o左吉利等汽車股外,可以第二時同阿軒仔講老豆幾醒既仲有邊 D 行業? 等小弟都學吓野...

HS 說...

唔係行業呀....係創辦人....第日...要同亞仔講......呀邊個邊個,我同佢一齊打江山....呢方面..不妨分散投資...好的民企,買小小...記住,係這方面,最終目的,不是賺錢....

現在,等『好孩子』上市。

Unknown 說...

軒仔老豆洗唔洗剪低佢,話俾阿仔聽,老豆幾醒,睇得前贍過美林... :D

----------------------------
《外資精點》美林調高吉利汽車至「買入」,目標價為1﹒3元 (經濟通) 04月 24日 星期二 12:19AM

《經濟通專訊》美林證券發表報告指,已調高了吉利汽車(0175)的投資評級,由「中性」調升至「買入」,目標價為1﹒3港元,相等於該股份於2008年盈利預測17倍。

報告認為,吉利自2月份開始,其股價一直處於高位1﹒18元以下,主要是因集團銷售放緩,以及配股交易的消息影響。投資者對近日市場競爭的憂慮,以及關注其2006年度的業績表現,因而令股價表現呆滯。

該行認為,上述因素已經反應在股價上,該股將受惠於基礎因素改善,以及潛在的收購項目。(cy)
------------------------------

HS 說...

大行分析的數據要睇 (Albert兄點樣計條數出來),就好想睇;

至於目標價......好多人都話係「各自表述」,同自已估差不多。
--------------
東風汽車:2006年每股盈利0.242,按年增長28%,預計2008年每股盈利0.4,目標價6.8,相等於該股份於2008年預測市盈率17倍。
--------------
咁樣寫得唔得?

變幻原是永恒 說...

其實汽車市場咁好景, 買中石化就夠了, 中國市場每年多過百萬輛車, 耗油之大, 中石化吃水之深....hmm, 目前在7元樓下..都係吸引的.

阿爾伯特 說...

Eric兄:

如"Long Hin"老豆言,上汽不易一霸獨大,因為中國汽車業由數間外國牌子瓜分(Volkswagen(VW)、GM、Peugeot、Toyota、Honda、Nissan等),而各家外資分別同"五大國內車廠"成立"Joint Ventures"。

呢家上汽、一汽主要同"Volkswagen"及"GM"做車(而"VW"同"GM"早於八十年代中及九十年代初投資中國),所以它們佔有較大"Market Share"。但呢家D日本牌子正在增加"Market Share"(猶如國際汽車市場一樣)。

上汽似乎不易"一統江湖"......


陳兄:

始終兩樣野黎,如看好中國汽車市場,買中石化(386)好似有D"不太相關",始終中石化既"Driving Factors"係唔同。

變幻原是永恒 說...

汽車多左, 消耗的油就多了丫~~~中石化雄霸國內2/3的油站, 有關係的. 而且無論你在中國何處都能看到它的蹤跡, 安心好多^^"

HS 說...

我都係『呆呆笨笨』咁,好似陳兄同一理由買中石化......我地係散戶嗎!
朗軒老豆

變幻原是永恒 說...

^^" 分銷佔中石化成一半生意額, 其實好鬼大架. 有6000多億, 唔係講笑.