投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期二, 5月 27, 2008

最新持倉

近數個星期做了甚麼?
1) 加入新成員太古A(19)
2) 於HK$70樓上減持平保(2318),原因是3月中至4月頭增持了不少,需要作出一些部位控制
3) 增持利豐(494),並委以「遠征及護國大將」雙重職位,亦同時啟動「無人駕駛」模式
4) 增持國泰(293)

調整後組合之防御力增強,地區分佈更均衡,但同時不乏攻擊力。另外,08年組合的預期息率大約為2.8%左右,可望達到「財息兼收」之效果。

六大持倉(佔組合的85%左右):
利豐(494) (25% - 30%)
渣打(2888) (15% - 20%)
招行(3968) (10% - 15%)
國泰(293) (10% - 15%)
平保(2318) (5% - 10%)
太古A(19) (5% - 10%)

8 則留言:

You'll Never Walk Alone 說...

利豐的姊妹公司,利和經銷點睇?

考慮緊買番些非中資股以平衡風險,利豐應該都係一個唔錯的對象,遲些或者再請教你

You'll Never Walk Alone 說...

你買國泰,應該都係摶油價見頂,點解唔買中國航空股呢?一方面可食正人民幣升值,另外營業額增長動力大些,而又有M&A概念

seikomatic 說...

入唔入 941?

Unknown 說...

我亦想請問一下點解會買國泰呢?而國泰加太古會否有所重疊呢?

阿爾伯特 說...

You'll Never Walk Alone:
果然大部份人都係對國泰(293)認識不深:
1) 比較一下08年1月至4月載客量,"國泰+港龍"跑嬴國內同行,Surprised??
2) 論營運效益、油價對沖能力、加機票價格等因素,唔駛講都知結果。
3) 回應(2),油價下跌固然好,就算唔跌,都唔係大問題,除非區內經濟出現大問題。
4) 計埋財務狀況,國內航空股冇得比,人民幣升值放緩會令"匯率兌換利潤"收窄
5) 除左東航(670)外,其他兩間冇Mud "M&A"概念。就算有"M&A"一"Catalyst",東航都係難逃大跌。
6) 國內三間航空股中,只有國航(753)較為可取,但國泰持有18%國航。
7) 計埋"Dividend Yield"和"Cash Flow穩定性",根本不用多想

我都係生意人一個。

阿爾伯特 說...

Seiko:
哈哈,自己睇下下面個篇文,再自行分析, ok??

chengeh:
太古主要資產係Property,唔會存在太大的"Overlap"問題。

肥蘇 說...

为何那么钟情利丰?

阿爾伯特 說...

Clovis:

一匹布咁長.....希望遲些有機會解釋多一點。大可買本"Competing in a Flat World"自己看一看。