投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期二, 3月 18, 2008

否極泰來

正所謂「物極必反,否極泰來」。正當群眾恐慌地拋售手頭上的股票(尤其是國企股)之際、同時基金經理被迫沽出手頭上的「優質中資股」並「龜縮」入公用股(Utilities)後,似乎最壞的時候已經過去,好消息可能隨之而來。

1) 高盛(GS)及雷曼(LEH)08年的第一季的業績比預期為高。
2) 招行(3968)07年業績好,全年賺RMB 15,243M (HK$1.12),其中4Q07純利達RMB 5,273M。而「NPL Ratio」則下降至1.54% (Jun-07: 1.66%; Dec-07: 2.12%)。
3) 港股下午回升,其中傳統藍籌升勢強勁。與3月14日不同,今次主要升幅不再是資金避難所的公用股,亦暗示有基金將資金放錢出來買貨。
4) 歐美金融股向上,而匯控(5)及渣打(2888)於倫敦分別升至GBP8.00(HK$125.6)及GBP15.98(HK$250.9)。

可考慮部署反擊,尤其是以非中資的大市值股票為主。同時亦可以選擇被過份沽售的中資優質股。

考慮上升空間、市場風險、企業質素以及派息能力等因素後,筆者今天買入國泰(293)以及增持渣打。


Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

4 則留言:

G 說...

有d有organic growth o既細股經已有幾唔錯o既margin of safety,可以開始大大聲,細細注慢慢入.

慢 -慢,慢,慢是重點.正如bull market P/E可以由30上到60都話平,大跌市P/E由5,6free fall落3,4倍都唔奇.

G

阿爾伯特 說...

G:

細股不易玩,好個類P/E唔會太低比你,可參巧Vitasoy (345)、大家樂(341)、永安(289)、佐丹奴(709)、德永佳(321)、IDS(2387),它們於逆市中防守力不俗。

至於所謂的單位數字P/E個類,以小型工業股為主。低P/E未必等於吸引,不少這類企業通常自身競爭力有問題,或者受原材料價格上升而影響盈利能力。近年亦有不少出名例子:

Solomon systech (2878)、Suncorp (1063)、Kingmaker (1170)、Nam Tai (2633)、Karie (1050),例子數不勝數。

計入風險及Upside,細股不易玩!!

G 說...

Albert,

"計入風險及Upside,細股不易玩" Absolutely agree. 計爆上唔係好有Potential. 有d"雞肋"feel.

341,289果咋出曬名,成村人睇住(especially依家),偷雞唔易.

我擔心0既,唔係好似07年11月到依家咁跌(由最高跌40%-50%.睇得你O既blog果班應該走得"luck").最得人驚o既,係跟住個浸.(由最高價既60%-50%跌到40%-30%).我估,響大圍o既expected earning 向下睇o既日子(起碼D F.I.),用番04-07年o既玩法,有可能好似人言報老曹當年買和記洋行咁跌落"dread spinal".

P.S. Thank you for your sharing. Its good blog.

G

阿爾伯特 說...

G:

Thanks! One of my aims is to help my readers to preserve their capital, if not reducing their loss :P

小心一點中資二線股,尤其是受宏調影響個堆。

筆者Strategy都是以Diversification、Dividend Rich和Growth。

貪心D,不過唔係找不到的。