投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 10月 08, 2008

寫D野鼓勵下大家啦

「個市咁爛,點玩呀? 」 「唔緊要,爛市有爛市既玩法」

「股價回來必有因,留住先」

「慢慢玩啦,定D黎」

「嬴錢未必開心嫁,有時買岩個Sector滿足感先至大」

「哇! 你駛唔駛整係識得收息?」 「個市咁差,有得收下股息到唔錯嫁啦!」

2 則留言:

K 說...

您咁講, 有少少阿Q精神成份噃!

又, 唔知您有無留意佑威清盤呢單新聞呢? 我諗極都唔明:一間上市零售公司, 在內地(共516銷售點)和香港(共95間)都有門市, 仲因為發明納米衣服而賺到錢, 雖則因為租金上漲和成本上升, 加上金融海嘯, 經營困難係可以預計到, 但係點解在今年三月公佈完業績後, 短短六個月內會有一筆尚未清還的12億元的銀行債務, 但都無向聯交所申請停牌呢? 為何間公司會一夜間就清盤倒閉呢? 我擔心相類事件會陸續有來。

又又, 竟然有政黨話要政府向迷你債券的苦主包底賠償, 唔通我地被祈福黨騙了財, 仲要向納稅人賠錢耶? 真係: 嘿!

阿爾伯特 說...

鼓勵性說話係咁ga啦......