投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期四, 2月 08, 2007

送Mud好?

剛同朋友談論「情人節」應送什麼好(講明先,筆者仍享自由身),上MSN吹水了一陣,終於幫那位舊朋友「八卦」到D料。

先由「女仔送野俾男仔」說起,除了「領呔」、「銀包」及「Card Holder」等實用物品外(走去LCX、IFC、PP有很多選擇),有女仔喜歡送「男仕香水/古龍水」。有幾隻牌子亦為不錯之選,如下:

DKNY ---- 不明為何,有人說「香味」似蘋果,好想咬落下。 Anyway,「聽古唔好駁古」

Issie Miyaki --- 可能獨特一點,送禮的女仔可給心怡男仔一種「肯花心思」的Impression。如果男女一齊用同一牌子,「懶係Sweet咁」。剛收到「風」話「Sogo 2/F」有「Issie Miyaki Package」賣,男仕香水+「Shaving Cream」。

其他大路牌子,如 「Armani」及「Paul Smith」,亦是可取之選。


講明先,筆者「才疏學淡」,還請各方專家指教!!

再續......

6 則留言:

變幻原是永恒 說...

女仔送野比男仔都好似幾頭疼, 不過近年見唔少女性朋友送電子產品比bf, ~

送手霜比女仔會唔會怪左的呢 ? ~~~
化妝品感覺熟左之後送比較好

阿爾伯特 說...

化妝品都有分幾類,適合不同的情況。

男仕買香水俾女仔,風險當然不低; 除了太"Sensitive"外(尤其相識女仔不久),閣下很有可能買款女仔"用不著"的牌子和口味。弄不好的,可能有反效果。(香水專家除外)

較穩健做法,是送"Hand Cream"; "Crab Tree"及"Loccitane"等牌子(IFC、Sogo、PP有專門店/Counters),很少女仔能Resist。

在女仔眼中,"Handcream"是一些很"Generic"亦同時"實用"的禮物。

"Generic"有兩含意:

1) 同你不太熟的女仔不會有"太大戒心",因較熟的男性朋友到時到節可能送"Hand Cream"給女子。

2) 不易買錯。基本上,十個女仔中八九個都能用同一款"Hand Cream"。所以要買好牌子(女仔自己不會時常買Crab Tree); 其他好牌子和獨特包裝可能"加分"

另外,送"Hand Cream"亦顯出閣下的細心程度,尤其對方長期工作於"乾燥"及"冷氣"之環境下。

haha

如果對方受落,可再"Encore",長送長有......


對女方來說,名貴Chocolate可能的"實用性"可能不高(會肥 ga ma),而心型Chocolate亦太"Sensitive"。

Anyway,一盒"Godiva"亦為"不失禮"之選。

變幻原是永恒 說...

Albert果然係心細之人, 亦係購女高手, 真係要多多學習. ^_^ 佩服佩服

Wing 說...

佢真係走左去買GODIVA喎!

阿爾伯特 說...

講真架,又咁聽我話?

Anyway, 預祝陳兄成功"鸁得美人歸"!

從此,人世間又少了兩顆"孤獨"的心......

變幻原是永恒 說...

@@嘩比人爆陰毒...慘慘..

不過我係你post前買的~~ 嘿嘿