投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期四, 2月 22, 2007

去馬!!

http://hk.myblog.yahoo.com/cutecute_may/article?mid=4438


今天發現一段有趣的「Blogger文章」,似乎各位「型男」亦不太難達到文中要求。呵呵!!


(註: 由「小妹的可愛天使王國」轉載)
----------------------------------------------------------------------------

誠徵大灰熊
身高 - 175以上 - 小妹咁鐘意著高踭鞋, 一個唔覺意就會高過你。 但佢係絶對唔會就你而著波鞋~

體重 - 唔可以瘦! 小妹佢唔鍾意人奀挑鬼命! 最好你係灰熊咁既身型, 要肥 (但係小妹話唔準癡肥), 要龐大既軀體完全可以攬住佢成個人~

年齡 - 最好係大過佢五年以上, 但若然你自問個人幾成熟, 就算細過小妹都可以~ (佢已經係個細路仔, 唔好再叫佢湊埋你!)

學歷 - 只要你個人有番d 上進心, 唔好死蛇爛膳。 學歷低唔緊要, 反正小妹唔在乎, 但係唔識既野就虛心請教人, 唔識唔好扮識~

事業 - 唔駛你事業有成, 唔駛你搵十萬九千七, 只要你唔係長期失業, 唔係做非法勾當 。仲有唔好三日唔埋就轉一份工, 話到尾小妹以前做人事部, 佢有職業病, 好怕人唔夠穩定性。

財富 - 唔需要有車有樓, 即使你搵幾千蚊一個月佢都可以同你一齊捱, 但係你要對佢好~ 就算你只係搵幾千蚊一個月, 大時大節花少少心思送份小禮物比佢 (係你送既唔理係咩野佢都會開心到飛上天!)

性格 - 有愛心 (要經常樂於助人), 細心 (要好好照顧小妹), 有心思 (識得氹下佢) 專一 (絶對唔可以有第二個, 諗下都唔得, 比小妹知道就算佢幾愛你都會好狠咁飛左你!)

外表 - 謝絶靚仔! (靚仔做下朋友比小妹養下眼無妨) 除左要有大灰熊既外型, 仲要有善良既外表~ 小妹鍾意似 "歐陽震華" 咁既型號! (所以另加一項: 要接受到小妹成日提住鍾意歐陽震華!)

嗜好 - 冇不良啫好最好, 意思即係唔煙唔酒唔蒲! 不過唔太過份有節制就冇問題 (預左你唔係聖人) 粗口都盡量少講, 唔該! 同朋友食飯, 行街, 唱k 甚至你鍾意打機都冇問題, 唔駛咁健康鍾意做gym, 睇書 (反正小妹都唔係健康...)

10 則留言:

變幻原是永恒 說...

小妹已經比人溝左啦, albert公子你都係轉移目標啦, 其實你經常坐CA, 果度好多都係小妹的同事~~~

Cory 說...

我合哂wor~

變幻原是永恒 說...

剛剛看TVB新聞...一個樣貌平平,廿幾歲既護士話,佢朋友即老公全部都揾5,6,7萬,月入無五萬以上佢唔會考慮 仲要30歲以下..

who有興趣...albert兄你好似夠條件丫~

阿爾伯特 說...

haha

不好當真,依人早巳說明"開玩笑"。 型男其中一戒 ---> 不對有夫之婦有非份之想 :)

不過該小姐的Blogger幾有趣,想"釣魚"時看看亦不錯。


相對陳兄,小弟很少乘塔"CX"。陳兄幅"型男上"直情在30,000尺上空拍照,不排除是Request空中服務員代勞:

"Excuse me Miss, may you do me a favour?"

"Yes Sir, What could I help you?"

"Ar.....Just be glad if you won't mind taking photo with......" (之後自己估)


本公子即使月入$50K都不一定會考慮"Arrogance"的女仕。

總之,男仕25歲剛發揮魅力、30歲黃金時期、未到37唔好話老!


Cory兄:

閣下有興趣,可能要問過"老婆仔"先wor!!

Cory 說...

我呢D 月入一皮既糞青都係發下夢先啦......
XD

阿爾伯特 說...

Cory兄:

咪玩la.....入得外匯市場本金不少。無番十萬港元,都唔夠錢玩一張Contract(俾Margin)。

另外,兄之投資利潤(即十幾個月Bonus)06年應該"唔野小"

變幻原是永恒 說...

哈哈, 我個樣keep得幾好架, 睇起來似20幾, 呃到唔少人, 張相係朋友幫我影的.

空姐比我的感覺都係職業性的笑容...唔多like. 我喜歡笑到好甜的女生^_^

阿爾伯特 說...

陳兄不如走去教書,大把"歡笑到好甜的女生"....講笑!

題外話,幫D空姐講下公道話:

講真,人地日日都要推車仔派餐,又要搬搬抬抬,又要面對Time-Lag和氣流,又要背記晒D"Safety條文",間中又有D"三八"在背後說"難聽說話"......其實都係賣命工。

笑容就算職業性D,陳兄下次可向人表露親切笑容,大家好....haha

變幻原是永恒 說...

哈哈, 我一向笑的好親切架

空姐份工的確唔易做~ 不過做人開心的, 日子亦好過的 ^^

阿爾伯特 說...

陳兄果然魅力沒法擋....