投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 8月 06, 2008

Soda Water妙用

簡單材料,可能做出不俗的飲料,比起飲高糖的汽水較為健康。

一份利賓納,加五至六份梳打水

一份「Tropicana 蘋果汁」,加一份梳打水 (講明先,唔好貪平買果汁先生)


當然,梳打水亦是一種很有效的清潔劑.....


註: 梳打水是指無糖黑罐的「Soda Water」(水 + CO2)。

4 則留言:

yamworld: 說...

有無話邊個牌子的soda water?

阿爾伯特 說...

"Watson"或"玉泉", 都OK ga!

K 說...

但係呢, "玉泉"真係好甜兼好高卡路里(雖然有低糖的玉泉)。

少d飲好, 或者考慮飲鮮果汁(唔諗住搾都prefer買Tropicana)。

>>唔好貪平買果汁先生
係o架!因為它的果汁飲品係溝了水和它係把果汁還原兼加了其他成份。

又, 一則冷知識: 其實利賓納係一種幾多化學成份的飲品, 想補充維他命C不如食番個橙或者奇異果好過。

阿爾伯特 說...

Karen:

係無糖黑罐既"Soda Water"(水 + CO2)wor

"玉泉"同"Watson"都有出ga,法國版本即"Perrier"....

綠罐"Cream Soda"當然怕怕啦 ^_~