投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期六, 8月 23, 2008

解碼

聽其言,觀其行,是參巧大師們意見的必定動作。大家不妨留意他們近日的行動:

畢菲特(Warren Buffett):
雖然一直看淡美國經濟,畢菲特近月來做了以下動作:
1) 平倉「沽空美元」的部位
2) 增持優質美國金融股,例如「American Express (AXP)」及「Wells Fargo (WFC)」
3) 沽出石油股票「Conoco Phillips (COP)」

麥嘉華(Marc Faber):
1) 持有美元短債
2) 即使長期看好商品價格,但於2008年下半年看淡價格,亦不排除商品價格可以由高位下跌50%
3) 看好航空股

羅傑斯(Jim Rogers):
1) 於2008年1月至6月份大力向大眾沽售商品基金
2) 看好航空股
3) 即使周不時前言不對後語,亦長期看好商品價格,但近日來羅傑斯不反對商品價格有回檔(Correction)的可能性


對筆者而言,大局已經十分明顯,尤其是連美元大淡友亦要改變看法........

7 則留言:

gaubinfor 說...

強美元並非曇花一現 , 仍會持續 , 資金繼續由兩個奧運主辦國 (中,英) 抽番去美國 ; 但同時各類資源商品 (尤其是黃金) 已可 "逢低吸納" , 資源商品響牛市既調整過往都有而家既幅度咁大架啦 , 未使驚資源商品已開始一年以上的熊市周期住.

以上係奧運開幕禮後響各類大小財經網最主流既睇法 , 好矛盾啊可.

You'll Never Walk Alone 說...

對資金何時回流亞太地區(尤其是中國)唔知Albert有何高見呢?

唉,最衰昨天打風,如果唔係,星期五恆指好大機會跌近20,000,又係一個好的入貨機會...

阿爾伯特 說...

for:
矛盾是最正常不過的事,無須見怪

You'll Never Walk Alone:
如果參巧過往泡沫爆破,通常都需要於低位維持彼長的時間才能有明顯反彈。老實話,A股還未跌至吸引水平,另外市場仍有不少較佳的選擇。巴西同俄羅斯亦無運行,但印度可能會好一點。

如果A股的中石油去番RMB9,我先會重新考慮A股.........

Terence 說...

Albert兄,首次留言.

請教一下,金融市場上既de-leveraging會唔會對美元強弱有所影響?

Unknown 說...

小弟諗唔通, 最大既泡沬就係美國, 點解美元資產唔係要"維持彼長時間才能有明顥反彈"? 我只係諗美國衰, 其他國家跟著衰, 咁在相對而言, 美國就冇咁衰咁解. 但點講都不等如好快好, 妨且美匯依家都顯著回升返, 企業因此而得到既匯價收益又會收縮返...佢地真係逃得過 Trilemma?

阿爾伯特 說...

Eric:
不計部份高危的Financials以及一些科技股, 美股自2003至今普遍上沒有Bubble。有時間可以研究下一些美國大藍籌近幾年的"Cash Flow", "P/E", "Dividend Yield", "EPS"變化,例如P&G, IBM, Microsoft, Walt Disney, Walmart, Intel, GE, 3M, Nike......

Terence:
"de-leveraging",可否說多少少你的看法?

You'll Never Walk Alone 說...

中石油和中石化無疑仍偏貴,但A股的金融股和H股相比,部份已有折讓,且若成品油機制改革加快推動,中石油和中石化的A股睇落便不會那麼overvalue了

為針對大小非流通股解禁問題,當局正考慮推出二次發售機制

我唔敢肯定A股何時才能見底,但相信A股的市況,離最差情況不會相距太遠(至少指藍籌股份而言)