投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期一, 6月 23, 2008

A股估底

1) 上證綜合指數 (6月23日): 2,760點 ---> 08年預期P/E: 17.5倍
2) 52週高: 6,000點 --> 08年預期P/E: 38倍


早陣兒通街通巷係咁唱「阿爺一定係3,000點再度救市」,唱到好似係100%真既一樣。俾人鬧係度「馬後炮」都要講,股場同賭局既傳統智慧有話: 「千百年來之大熱門,避之則吉,隨之則凶」。

從阿爺角度想: 「你地班友當我係ATM咩,就等上證跌穿3,000點睇下你地點算。有多餘錢不如用黎協助四川災民重建仲實際。我話你地班友真係不知所謂!


講完笑啦,其實A股之底可以位於哪兒?

以12,236點計,H股指數之08年預期P/E為14倍左右。如果A股估值與H股指數看齊,上證綜合指數不排除落到去2,200點,或者是「較為保守」之預計

不過,較大機會A股會回到15至16倍P/E,或是2,370至2,510點範圍內

江湖D都要重申一次,預測呢味野好難說得準。然而,如果現水平(2,760點)便說A股已見底,似乎不夠審慎。

3 則留言:

會計仔 說...

meaningless for guessing the bottom, nobody can do it. new markets always overshoot, regardless up or down.

亞羊 說...

我估2008年8月8日.
上海A股見2008.88
哈哈...
到時各位領導人出來..... 中國加油...
中國......XXX (國家機密).

紅猴 說...

H股和A股因股東組合不同,跟本是在獨立運作,公司同一間,其H股及A股中長線當然會同升共跌,但幅度無跡可尋。經常炒H股和A股折讓及溢價是最無聊的事情!

www.redmonkey.hk