投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期五, 6月 13, 2008

巧妙化解

Disclaimer: 以下僅講述一般的外交禮儀,而涉及的女主角已有心上人,各位無須有太多的幻想。但有一點可以肯定,人緣是可以慢慢建立的


與同事A君吃午飯,另一「Department」既女同事(當佢係B小姐)加入。之前有點印象遇過,但真係想不起她名叫甚麼。

唯有問她: 「呢位係同事嗎?」

B: 「Mud 你唔記得我咩,係電梯同你打過招呼喎,好似你見唔到我嘛?」

我心想: 「大佬呀,每天早上聽著 i-Pod 趕返去打咭,真係唔多留意電梯內的事。Ai....依稀記得好似係XXX部門見過佢」

我就同佢講: 「係呀! 我通常遇見靚女就唔敢同佢地打招呼,如果我冇同你Say Hello,即係我當時見到靚女law。係呢,好似係XXX部門見過你wor。」

B: 「好呀,咁你以後千祈唔好係電梯同我打招呼。係喎,A君冇同你介紹過我咩?」

隨即B面向A: 「喂! 你扮事不力wor....」

我又拆局:「阿A同我講有靚女會Join,所以我地咪坐定定等靚女law」

B微笑道: 「夠啦! 再講落去我唔食野都飽晒」

7 則留言:

肥蘇 說...

你条友都几得喔~~:)
D 女比你沟晒啦。。

You'll Never Walk Alone 說...

又有新目標?

咁都比你兜到,唔怪之得人地封你做A男啦

yogie 說...

Hey,B appears to have an eye on you. Interested ?

說...

KEVIN, 好明顯係人地睇中佢啦, 唔係佢想追人。不過佢咁叫人靚女法, 小心搞到人地春心更蕩漾, 收唔到科。
不過, 當多個機會啦!係咪?

除急 說...

各位:
標普評級已改左AA男啦
Please update accordingly.

Cory 說...

Albert, 真係比你笑死

Dido IT 說...

果然係A男