投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期四, 6月 19, 2008

黃金比率

下午差唔多想訓著之際,久違的經紀E打黎: 「Albert兄,有D野想向你請教。」(其實我估佢都係悶到想死...嘻嘻)

我即時精神一振: 「喂,大佬E,有Mud好路數? 哪敢教你呀,倒翻轉要你大佬多多關照就真。」

經紀E: 「唔同你講咁多客套說話,你近排點睇D內房股?」

心想又是難題一條,唯有咁答: 「好難講嫁wor,一方面宏調和加息會好影響房價和售樓情況,另一方面個堆內房股估值唔貴......」

經紀E: 「好似好多內房股都相對NAV有好大折讓(Discount),宜家抵唔抵買jek?」

我回應:「這確實是對的,但是多少Discount才算足夠呢? 如果由三成Discount跌到落五成Discount,都幾大穫嫁wor!」

經紀E: 「如果我看長線呢?」

我回應: 「若然你看十年或者二十年,宜家Mud價買個堆優質內房股,實OK嫁! 衰D講,就算你07年11月入貨都冇死,嘻嘻!」

經紀E: 「唔好玩野呀.....如果我想三至五年內穩賺,現在買內房股得唔得?」

我回應: 「如果想三至五年內穩賺,不如買匯控(5)啦,股息又高,岩晒你呢D好(息)之徒。」

經紀E: 「哈哈,唔好玩我啦!」

我回應: 「E哥,老實講啦,如果話識睇短線走勢擺明呃你既遮。不如諗下隻瑞房(272),明年都有兩厘幾息,可攻又可守。係wor,聽講你成日同D客講埋甚麼黃金比率(Golden Ratio),不如用呢個方法睇下Mud位入貨啦!」

經紀E: 「唔好玩啦,Albert兄! 呢D黃金比率係擺明同客吹下水,唔好當真。」

我回應: 「大佬E,唔係卦,你知唔我一直都好信你嫁,仲想搵日向你討教黃金比率添,嘻嘻!」

經紀E: 「唔同你玩啦,有電話入,遲D再找你,bye!」


註: 黃金比率(Golden Ratio) = 1.618
維斯談黃金比率
(http://hk.myblog.yahoo.com/iam-waise/article?mid=5449)

筆者信一句: 「呢個世界冇大路或小路,呢D野係賭場D人諗出黎引人入局。賭局只有長莊或長閒而矣」

7 則留言:

維斯 Waise 說...

Golden Ratio又稱黃金比率, 是一種數學上的比例關係。黃金分割具有嚴格的比例性, 應用時一般取0.618或1.618, 就像圓周率在應用時取3.14一樣。

假如沒有任何人為主導或突發事件等因素, 從而股市走勢可以回歸自然的話, 以Golden Ratio去分析大市短期走勢或許是可以得到較準確的參考。否則的話......

阿爾伯特 說...

唔怕一萬,至怕萬一。

但市場往往是"日日生鮮,日日甘",而好多Factors係事先估唔到....哈哈

所以"Risk Management"和"Diversification"係走唔luck...

維斯 Waise 說...

哈哈, 你已說出我心中所想 :)

You'll Never Walk Alone 說...

黃金比率有三個:0.618, 0.5 & 0.3xx

咁即係話,到頭來講左等於冇講

肥蘇 說...

超级同意!

匿名 說...

其實雅居樂在內房方面,財務都做得幾好,次於瑞房。

紅猴 說...

技術分析有很多可能性,所以只可作中短線參考;但像黃金比率般往往發生效用,主因市場同心,當有一定數量投資者利用黃金比率睇位入貨,那個位便成為支持點!但這變成有雞先還是有蛋先的問題!

www.redmonkey.hk