投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期五, 9月 19, 2008

全球金融股大反彈

中資金融股反彈強勁,若然大家留意歐洲股市,英國金融股今天大幅上升10%至40%不等。

(2008年9月19日18:00)
Barclays (BARC.L): GBP 3.978 (+29.1%)
HBOS (HBOS.L): GBP 2.395 (+38.8%)
HSBC (HSBA.L): GBP 9.04 (+13.6%)
Lloyds (LLOY.L): GBP 3.225 (+35.8%)
Prudential (PRU.L): GBP 5.93 (+22.0%)
Schroders (SDR.L): GBP 11.32 (+17.1%)
Standard Chartered (STAN.L): GBP 15.73 (+17.6%)


很明顯是在英美兩國政府出政策限制沽空金融股,再加上中國政府出招救市後,全球投資者恢復對金融機構的信心,亦解釋為何全球金融股大升。

今晚美股將會十分精彩。同時間金價由昨日高位US$900大幅下跌至US$836,不少中央銀行可能已經來了一招「草船借箭」。

8 則留言:

馬沙 說...

依次全球大升的奇觀,一生人真係冇幾多次!

A股幾乎通通脹停,今晚美股生生性性,下周一可能要脹停多一次!

A股脹停都唔奇,FTSE 單日升8%先奇.

好彩急急補回招仔同壽仔,如果唔係就真係慘!

阿爾伯特 說...

恭喜恭喜!

我就主攻宏利,等今晚 :)

kelvin 說...

May you please further explain 「草船借箭」

Thankyou~

G 說...

1."全球大升的奇觀,一生人真係冇幾多次"
吾生也晚.咁壯觀場面,能夠置身參與其中,實在係令人回味.如果處理得好,08年9月係一個充滿好機會o既月份.

2.今次應該係好大反彈而已.當下好多輪o既implied volatility有d"得人驚".

3.我相信,今年1月,3月,同今個月o既"大波"日子會再來一次.maybe09年Q1...

4.因為Point 3,股票現在唔好追.(當HSI反彈返27000好嗎? upside Max 50%.)

5.見識過US government係9月表演o既財技後,深刻體會到"大國崛起"同"夜郎自大"既意思.

6.12月D旅行團仲爆到9彩,點會係買平貨o既時候?

Have a nice weekend.


G

CUP 說...

升返上來後還是19000點. upside 如果是50%咁downside 是幾多? 到所有旅行團都拍烏蠅要執笠既時候, 我估大家可能都已失業,仲講什麼買股票?

亞羊 說...

各位可能係平倉盤,現在要沽空,
都不不用明刀明槍.

望君請早收手.... 早些起床上班,專心工作....
小心,小心.

亞羊 說...

美美市場已經收緊沽空,
獨香港尚冇任何動作??
若HSBC?? .z..x.swm,l...xx..xyz..??

alexyue 說...

"全球投資者恢復對金融機構的信心,亦解釋為何全球金融股大升。"

小弟對上述見解有點保留。金融股(英美)大升,係因為歐美政府限制沽空後, 對沖基金瘋狂補回空倉所致。不是因為對金融機構信心大恢復。限制沽空的有效時間只有10日, 當基金補回空倉, 加上大市反彈(有水位再沽)及沽空限制期完結後。將會有新一輪沽壓。

如果7000億美金的救市方案通過, 會引發新一輪反彈(不是升浪)。所以大家小心為上。

alex