投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期五, 8月 17, 2007

諾曼第登陸

二零零七年八月十七日,香港股市猶如當年盟軍反攻登陸。大部份強勢大型股下午開市下跌4%至8%不等,二三線細價股更為傷亡慘重。不計欠缺基本面的劣質股仔,大型好股之沽壓脫離基本面因素。如果「Subprime」問題擴散,導致美國經濟增長大幅放緩,亦不致嚴重影響中國經濟步伐。


大型優質國企股近排調整,除左係早前估值偏高外,諗唔到有第二個基本面原因。可能係咁解,有「Smart Money」係收市前大半個鐘左右大舉反攻.....

經點算後,組合由今年高位下跌大約10%,並不算太大問題。下星期可以調派一些防衛部隊進擊,目標如下:


招行(3968)

渣打(2888)

大連港(2880)

東方電機(1072)

中海油田服務(2883)

恆隆集團(10)

中移動(941)


Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

7 則留言:

變幻原是永恒 說...

^.^ 今日賣貨的人, 可能要哭泣了..

阿爾伯特 說...

水滿之時,個個都好似有著到褲; 水位下降,咪知邊個冇著......

加利仔 說...

V-Day 勝利日!

而我既目標如下:
欒川鉬業(3993)
東方電機(1072)
招商銀行(3968)
復星(656)

希望部隊盡快消滅「息」魔!

BornRich 說...

琴日錯失機會 可惜
不過亦幸好自己無止蝕
週一將會反彈 這日係出貨好機會
然後在波動市優化組合

等緊位買3968 330!

seikomatic 說...

睇個樣會爆升五伯....

Ruth Tam 說...

Totally believe you are an analyst. There's disclamer even when writing blog. :-)

Michael Fung 說...

可否說一下選恆隆集團(10),而不選恆隆地產(101) 的原因?