投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期五, 10月 07, 2011

乘風破浪,中線不妨進取一些

正當參唔多全城都一致看淡時,大市一到16,100左右便出現反低潮,呈V-shape反彈。Deep V 總是迷人的,對吧?

除了大眾看淡之外,其他令筆者看好中期股市發展的原因包括:
1) 星期四(10月6日)市況反彈900點之時,不少人驚死走唔切沽晒貨(不少人認為恆指快見12,000),大戶接貨
2) 兩日升市(~1,400點),大部份散戶不敢追貨,怕中伏
3) 歐英兩大央行推出政策,為市場提供Liquidity
4) 中移動(941)和公用股被沽售,暗示大戶套錢買入High Beta的股票

正所謂乘勝追擊 ,策略上不妨進取一些。中移動在這一Round作為不大,可以考慮港交所(388)、H股ETF(2828)、平保(2318)等beta較高的大市值股份。

7 則留言:

learning path 說...

入了一些中銀香港.兩日升了10%......真係好野.

阿爾伯特 說...

今次係2011年僅有值得買股的時機, 大部份人仍看淡是最好例證, 好好把握Easy Money的"短暫時間"吧!!

learning path 說...

重有D好奇怪現象,好似939 同1398.....如果計DIVIDEND.......已經係1398比939多小小.但係股價係1398比939平好多.
如果手上有939,轉入去1398可以平大約一元.

learning path 說...

當然H比A股平都係好奇怪.不過唔見有人係MARKET遘呢點.

真係睇淡中國,定係要增加現金.預防俾人贖回?

阿爾伯特 說...

learning path:

其實長線難看好, 尤是2012年. 但今季的反彈可以很強, 恆指去番19K-20K亦不足為奇.

好好運用最後的快樂時間吧, 最緊要係懂得及時沽貨獲利

dream 說...

準!佩服!!!

阿爾伯特 說...

dream:

都係多留意大眾情緒變化