投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 7月 25, 2007

銀行股之估值溢價

近排「Cory 兄」有數篇幾有質素既文章,都係有關金融股。

保險 (http://corybay.blogspot.com/2007/07/blog-post_1186.html)
銀行 (http://corybay.blogspot.com/2007/07/blog-post_23.html)

相對「Cory」來說,我好似係較能承受風險(其實係中風險投資中承受稍高之風險),同埋較為夠膽「給予高增長銀行較大Premium」。老實說,我自身算係「審慎投資者」,唔會搞三四線細型股票、期子、窩輪、外匯......

從最基本看,銀行既「Core Growth Driver」係靠貸款增長,包括:

1) 地方自然經濟增長

2) 增加市場佔有率

3) 收購

如果位於高增長市場,即使無甚麼大收購,銀行都可以維持高增長。

通常市場會對以下銀行俾高D估值 (P/E 或 P/B):

1) 高增長市場比重越高

2) 長期ROE越高

3) 資產質素越高

4) 有機成為收購/增持目標

5) 一些「Intangible Factors」,如管治質素

「Premium (溢價)」之出現,往往不是無道理。

Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

12 則留言:

ET仔 說...

多謝你的分享,我要向你好好學習先得。

Cory 說...

老兄, 相比於你, 我真係自愧不如......

請加油!

阿爾伯特 說...

老兄,咪傻啦,大把野我要向你學習,尤其係保險股。

今天個"HSI"可能有機跌四五百點,呢幾天可能係時機增持優質股。

Cory 說...

我今日入左2883, 最好盡量掃績優股...

阿爾伯特 說...

$10.9,幾吸引wor, 08年P/E係22.5倍。

Wheel 說...

Albert兄,

有無入什麼心水貨?定係再等等?

Unknown 說...

麟兄, 你問下小盈同一個問題, 佢會指著你: "o依, Ba Ba Ba".... 相信依個答案同 Albert 公子答既差唔多 :P

阿爾伯特 說...

Wheel 兄:

#3968
#1072
#2888
#2883

全部都係優質增長型公司,我自己今日增持招行(3968)。

Wheel 說...

"o依, Ba Ba Ba"去到240幾真係"豆腐渣價錢, 燒鵝肶味道"...

david 說...

is it worth to buy 1072 at current price? Thx

Wing 說...

"o依, Ba Ba Ba"...估唔到再見250, 我又出手啦...."o依, Ba Ba Ba"....

阿爾伯特 說...

"o依, Ba Ba Ba"...攜手搵大錢咁話呀.....

遲D叫幼稚園開班"Investment Class"先