投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期四, 6月 21, 2012

中期反彈可能已結束

萬眾期待的QE3願望落空,而且上星期不少人已下注希臘競選支持救市的政黨勝出,因此恆指於19,500水平出貨格味道很濃(現水平: 19,265)。另外,如藍燈籠股(#590, #538)近日的大反彈亦意味著升幅的尾段,今天部份强勢股沽壓很大(#992, #1109, #3333)。 不排除大市尚有上升空間,但持盈保泰亦是可行的做法......

4 則留言:

SiMonChan 說...

謝謝分享 :)

Kim 說...

麻煩你分析下利豐中期業績睇法. 相信你貫徹唔會大驚少怪的自大睇法.

http://albertanalyst.blogspot.hk/2008/11/blog-post_11.html

睇返你所謂分析, 我就真係大笑一餐. 你從未做過採購學人說三道四, 真係笑死人.

阿爾伯特 說...

Kim:

不要緊, 因為我也會恥笑(大笑一餐也似乎太小兒科, 太友善吧) 4年前無知的我, 但幸好的是閣下沒有因此而笑死, 否則俺真的罪過 :)

但不是因為一個失誤, 我又不會之後得到不少獲利的機會



Kim 說...

你自己睇返你所謂的分析啦, 四年前自圓其說頭頭是道, 根本係想當然耳, 仲夠膽開個blog叫分析員的告白, 仲係貽笑大方!

你根本性犯了多個毛病, 都係早d收blog罷啦.

你真係露了底牌, 係包裝得較為精明的財演.