投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期一, 1月 07, 2008

急需印度「Travel Buddy」 (改去西安, Updated on 17 Jan 08)

各位請注意,由於現金流及投資原因,現在改去西安 (Updated on 17 Jan 08)。敬希垂注!!


星航特價印度「Package」,7天6夜連「Local Tour」。旅程包括十分浪漫的泰姬陵(世界七大奇景之一)、新德里全市遊、富有英國殖民地的印度大門、紅堡、仲有粉紅城市齋浦爾。

交通不成問題,有專車接送,仲有親切的英語當地導遊貼身服務。

個「Package」費用大約為HK$12,000,如下:

(http://www.sia-holidays.com/promotion/India%20Golden12580.gif.pdf)


投資價值:
1) 印度經濟起飛,唔去看一看就走寶。
2) 數千多年歷史文化,去左番黎週圍D人對你肅然起敬。
3) Relax下,吸收印度當地靈性。返到香港唔驚「時運低」。
4) 印度多世紀以來都係英雄地。亞歷山大帝、蒙古人、大英帝國,個個都曾踏足此地,不比萬里長城輸蝕。
5) 有投資渣打(2888)的朋友,一定要走去看一看。


比個「Reference」,一般星航「新德里Package」,3天2夜起碼要HK$7,680。計到7天6夜,大約要HK$11,500,但只限新德里,又唔會有專車接送,如下。

(http://www.sia-holidays.com/package_group/asia/india/India%206380.gif.pdf)


筆者大約於1月尾或2月頭有時間。看一看有沒有人志同道合之仕有興趣「join」?

有識之士可在本Blog留Message,或者Email俾我!

(albertanalyst123@gmail.com)

一切隨緣......

11 則留言:

多多 說...

this sounds intersting. I have been once in Mubai for 2 weeks. would like to visit india again. let me know if you want to get a partner.

阿爾伯特 說...

Thanks in advance, 多多!

Keep in contact.

阿爾伯特 說...

Hello 多多:

好多謝您對印度之旅既興趣。可唔可以Send個Email俾我?我地係裹面再談。

albertanalyst123@gmail.com

大地小侍衛 ^_^ 說...

去完返嚟寫遊記喎!

VV founder 說...

印度...幾好喎,等我諗下先.

vv founder

uncle tak 說...

印度真係幾好玩,好想去但無時間,但有本書想送比你,叫浪蕩印度,書內的相片都是我用心影,隨時可以揾我要書,比個電話我就得。       
             德成 藍           

阿爾伯特 說...

VV Founder,

好,等你。我可能會一星期內有決定。

有野Email俾我啦!


Uncle Tak:
謝謝!

seikomatic 說...

Albert,

咁橋俺個 fan o岩o岩自由行番泥,有無野想知可以幫你問。

seikomatic{at}yahoo(dot)com(dog)hk

April 說...

i want to join!

Unknown 說...

Sounds very interesting. I would like to join if my schedule could accomodate. Would you welcome a complete stranger?

阿爾伯特 說...

Sorry Gang,

Due to cash flow issue, we've aborted the Indian trip, and will go to Xian instead. See if you're still interested?