投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期一, 7月 30, 2007

首先,唔好話呢個「Topic」肉麻 ^_~

唔係一定係宗教內先會提及,「愛」呢家野其實由出生第一天,直至離開世界一日,應該係無處不在。正確地說,係同生令「與生俱來」。或者,太多理論反而不及「直接感受同」來得實際,而愛的表達不外乎「包容」及「付出」。

另外,筆者都唔反對係一種緣份; 將來能「治到你」個另一半(唔理閣下有冇「Expect」過),應該都算係機緣巧合。

「一個再惡死既女人,點都有佢可愛溫柔一面」,亦解釋每年點解有咁多人「拉埋天窗」......

10 則留言:

鄭裕文 說...

我一直也覺得, 如果世界沒有愛, 人便不值得再活下去了. :)

你好嗎? 好久也沒留言給你了.

阿爾伯特 說...

我都好耐無同你傾.....我近排ok啦,不過需要DD運氣啦!

肉麻D都係這樣說,"愛"啦 ^_~

變幻原是永恒 說...

呵呵, Albert公子在示愛

seikomatic 說...

永遠,

倒不如話Albert在講 :

【溫柔惡女我愛你!】

【There's no free lunch:溫柔代價系惡女】

【我好惡,但我好溫柔!】

【惡女先可以要求另一半拉埋天窗!】

阿爾伯特 說...

精工:

溫柔惡女我愛你 --> 男人就係gum矛盾

溫柔代價系惡女 --> 溫柔/殘暴,一線之差

我好惡,但我好溫柔 --> 同上,小心D為妙,難過管治天下

惡女先可以要求另一半拉埋天窗 --> 男人十個有九個都係要迫


我都係積番D"口德"先。如果唔係,第日受罪個個咪又係自己......

FOT 說...

精工:
Are you a 惡女?
Albert
My better half was an 惡女. And aging too like wine. She is now a 惡惡女.
Enjoy.
haha

阿爾伯特 說...

Wayne兄:

唔好亂咁得罪女人(會好大鑊)..hehe

精工好有氣量,同埋好有智慧,唔可以用普通"港女"同佢相題並論。


"Wayne兄"俾"惡惡女"管住? 睇開D啦,每個女人都想人"錫"既,諗下計啦!

整整下,你會變埋"哲學家"。Good luck!!

Samsara 說...

哇,「治到你」咁厲害?

我真係好八想知係邊個。不過,有時要低調d,最初階段好易見光死...

阿爾伯特 說...

香水:

唔好玩啦,「治到我」唔難遮。再說,係假設性題材,不用當真。

Ruth Tam 說...

"溫柔惡女" this is so interesting.