投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期一, 7月 09, 2007

中頭獎

剛剛由南韓返黎,其中過程容後再談,先講點解「中頭獎」。

今次坐「Asiana (韓亞)」,該航空公司同國泰一樣,都係「五星級航空」。由首爾仁川機場乘夜機回港之際,「Serve」我個行個位空姐係韓國女子; 從其手法,看似「新紮師妹」,不乏後生女之工作熱誠,或者係繼承傳統朝鮮女子的美德。

當吃過飛機餐,插住耳筒,與周公下棋之際,突然好似有人敲我個頭咁。睜開眼睛,個位韓國空姐係咁同我「Say Sorry」; 原來佢開我頭頂個「行李蓋」,不慎跌左D野(好似係本書)。幸好本公子練左「鐵頭功」,見位小姐好似好驚我「Complain 佢」,反過來要安撫番佢: 「It's OK! Nevermind....」。

之後佢行過黎收「Headphone」時好似好唔好意思,講幾句我唔明既韓語,從尷尬笑容中,大概明佢講Mud。

之後佢仲將一些東西放在我手上,原來係頭獎獎品 ------ 三副韓亞樸克牌。

剛出道少女,果然有趣.......

8 則留言:

seikomatic 說...

車......以為佢韓國電話,下次你去盡地主之宜賠罪添。

阿爾伯特 說...

發夢咩.....haha

不過,想起都幾好笑。

變幻原是永恒 說...

精工想法同我非常相似, 哈哈

Wing 說...

唔怪得唔見左你一排啦...

Unknown 說...

整幾張相o黎睇下得唔得呀? ---我係指個 D 樸克牌...當然有空姐相就最好啦.... :D

tabo 說...

我諗起個影像係...
以上片段由全智賢主演 :p

阿爾伯特 說...

大口兄:
haha..全智賢,gum都俾你想象到,那麼我咪好慘。個空姐係斯文女孩,都幾高嫁,可惜唔係香港人。

Eric:
你走去機場,個度大把空中服務員。

Wing兄:
我返左黎啦!!

Ruth Tam 說...

good to have free gifts.