投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 5月 30, 2007

東京相 (三)









15 則留言:

seikomatic 說...

Welcome home!

裕華,你呃俺去左日本?

日本味千系咪唔同味?伊滕園定伊滕家味執咩?

惦解無靚女形仔既?

海膽魚子,吾所欲也。

Wheel 說...

小弟孤陋寡聞, 點解有個自由像嘅??

Samsara 說...

我都會去日本呀,不過去大板.

日本真係乾淨整潔.

阿爾伯特 說...

精工小姐:
豈敢玩您! 裕華係台場既"小香港"影既。冇去食"味千",留番個肚食魚生。

海膽魚子便當好正嫁,記得去"築地內市場"度吃。"伊滕園"仲有出"抹茶奶"。

東洋靚女 -----> 點夠精工小姐黎!!


Wheel 兄:
自由神像係台場,後面係"彩虹大橋"。


香水小姐:
除左乾淨整潔外,日本人幾好禮貌,環保意識都好值得我們學習。

馬沙 說...

Albert 兄,
好似好好玩呢!我都等待六月中放大假出去玩幾天!

阿爾伯特 說...

馬沙兄:

咁你要帶埋仔仔去玩,等佢開心下.......

諗到去邊度玩末??

馬沙 說...

Albert 兄,
個仔未識行,今次相信係佢懂事前我兩公婆最後一次二人世界外遊了!

我個人一係要好凍,一係陽光與海灘....

上次冬天去北海道自己揸車玩咗十幾日,今次暫定去蘇梅島釣魚及潛水!

HS 說...

馬沙兄,
你最好帶埋亞仔去啦! 佢知你地走左去,唔理佢。 上次(我個仔1歲前),走去旅行,旅途中就掛住,回來後,佢有成日唔彩我。

2歲前,坐飛機,唔使買飛。

鄭裕文 說...

彩虹橋呀,想起日劇《戀愛世紀》裡的松隆子對著彩虹橋將戒子掉棄。你有看嗎?:)

阿爾伯特 說...

空中飛人:

彩虹大橋個度幾浪漫嫁,尤其是黃昏之際; 一係拍拖,一係求婚,都幾適合......

Marshmallow 說...

台場好玩嗎?好像那裡還有個溫泉,不過小女子去了日本多次都沒有去過,因為不知道有什麼好玩,又好似很遠...

阿爾伯特 說...

思籌小姐:

台場好靚,女仔Shopping岩晒,仲有好多新奇刺激野。

CFA Level II考成點? 今年幾近機場度考.....

Marshmallow 說...

打定輸數,反而考得輕鬆。自己知自己事,總共溫了12個鐘頭書(星期五偷了一天假,星期六溫了半日),大半份卷是靠估居多,給我Pass的話,對其他Candidate太不公平了,哈哈!

阿爾伯特 說...

思籌小姐:

咁就同佢分手啦! 唱番首"好心分手"都好。

其實,Mud野係"P"??

Utop 說...

d 相好有 mood! ^^~