投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期日, 5月 13, 2007

不肯承擔

利蹤禪師有一次在深夜裡,站在僧堂前大叫道:
「有賊!有賊!」


叫聲驚動了堂內的大眾,這時,剛好有一位學僧從堂內跑出來,利蹤禪師就一把抓住他道:
「糾察師父!我抓住賊了。」


學僧推拒道:「禪師!你弄錯了,不是賊,是我!」
利蹤不放手,大聲道:「是就是,為什麼不肯承擔?」

有道是「擒山中之賊易,捉心內之賊難」,一個人在日常生活中,常用眼、耳、鼻、舌、身、意等六根,向外執取色、聲、香、味、觸、法等六塵欲樂,引生種種煩惱痛苦。三十年的修行,每日的二時粥飯,都只為了降伏心中的盜賊,能夠如此領會,上山一轉,心賊一捉,佛法就此當下了!

--------------------------------------------------------------------

諗起中大條靚仔,寫完篇咸野就搵埋晒D「Excuse」去掩飾自己......將來如何「頂天立地」做人?

就算開除學籍,都是對佢「仁慈」。他日出到黎社會,一兩次「失言」足以「Game Over」!!

唔肯承擔,想有所成都幾難.....

醒未?

10 則留言:

seikomatic 說...

Albert,

人地話今日佢地:
認又死,怕開除嗎!
唔認又死,越玩越大!

凳佢可憐。祝 孽障早除。F)-F

Argo Yeung 說...

http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=section&id=2&Itemid=11

其實個篇野既內容尺度都可以接受。
其他評論社會/經濟的文章都好認真,似乎唔係玩玩下既學生...

Ridiculous 說...

寫咸野就要開除學籍?
中學定小學呀?
大學?
咁既大學不讀也罷﹗

另,你那個佛契除了含糊,只有含糊。

阿爾伯特 說...

um....我唔會用我既"有限智慧"去"Judge",始終每人個Standard有D唔同.....

不過,個位小朋友真係欠缺"政治智慧",您試下走入"中學"、或婦女團體發表下呢D野.....嘿嘿

出去"Public",坐穩係個"道德高地",有您著數(唔係教您"奸")!!

幾多政要都要:
1) 星期日去教堂
2) 公開錫老婆
3) 見到天災人禍予以安慰問
4) 退休後搞下人權、環保、扶貧

冇人死蠢到搞"色情".....

阿爾伯特 說...

精工小姐:

願神佛保佑。


Lady Chatterley's Lover:

篇"襌偈"好"Straight Forward"遮.....

Samsara 說...

Albert哥哥:

我係贊成要寛鬆處理既,學校無自由,社會就會"他朝君體也相同".

何況一份學生報,如果吾係抄作既話,大家又點會知?

除左情色,三十幾年來,學生報真係關心家國同弱勢社群,無謂因為一兩件事件,而要打壓已經所剩無幾既不同意見.

seikomatic 說...

禪 講 悟,俺都唔系成日可頓悟。

類似既有一個:

慧可:【如何安心?】
達摩:【將心來,吾安之。】
慧可:【找不到?】
達摩:【安矣。】

阿爾伯特 說...

香水小姐:

正所謂要賞罰分明...好就讚,唔好就鬧。

如果濫用"民主自由"而不顧本身"責任",亦是一種暴力.....呢D咁既人,一D都唔成熟....


精工小姐又太謙啦。

"慧可安心"也...

不過,都要"二祖"之前既修行努力,突然得到達摩一點,才能頓悟....有人話襌師如接生婆,係要岩時機先可"做野",隨緣吧 ^_~

Unknown 說...

其實小弟只覺得係西方/中土文化交融既問題...幾多老美總統小時吸大麻在位滾女都可以冇問題, 其實依 D 相對o黎講, 好少問題o者...華洋雜處, 係咁架啦...

小弟都讚成陶傑所講, 學校一句 bad taste 遣責一下, 唔洗上線到要人地停刊又二級刊物呀咁, 大家都有下台階, 之後咪算囉...

Goodtea 說...

剛睇過 CU newspapers, 論鹹濕, 細個果陣時 "西方"d鹹古仲勁. 依家"西方"咁大陣仗砌份校報, 我有d睇唔順眼.

Anyway, the newspapers's primary target are CU students. Its CU's domastic matter. If CU students, dosen't like these articles, they have lots of ways to express their disagreement even boot the editorial comittee. 唔洗 Outsider 插手.

CU crisis management sucks. They should not comment on this issue at this phase. They put both the students & CU Mgts in a difficult situation.

Intervention from 淫褻物品審裁處 is not suitable. Although they are bound to do so.

部份媒体咁大and咁一致的反應,有dd奇怪.

教院單嘢?? or other issue?