投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期日, 5月 20, 2007

大聯盟

突然發覺,其實係「財經Blog界」中,有「Potential」成立好多個股票大聯盟:

1) 匯控(5)大聯盟
2) 宏利(945)大聯盟
3) 招行(3968)大聯盟
4) 交行(3328)大聯盟
5) 利豐(494)大聯盟
6) 平保(2318)大聯盟
7) 中人壽(2628)大聯盟
8) 中石化(386)大聯盟
9) 東方電氣(1072)大聯盟

(註: 要成立任何大聯盟,先決條件係至少財金Blog界中有兩個人持有隻股票)

仲有冇其他「漏網之魚」?


Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

25 則留言:

張石慶 說...

中移動(941)都幾好, 乜無支持者咩?

樓主推介既股票, 有好多係人人識, 人人都知係好野, 長其持有實無輸

但我總係唔夠耐性, 喜歡買進賣出, 博短線途利, 現在回看, 以前買過又賣出的股票, 好多都雞犬升天, 唉...都怨不得人

現在, 使用部份資金月供滙豐及中移動, 打算楂到天荒地老

希望我有這個耐性.

阿爾伯特 說...

Slimbody (修身堂也??):

其實玩大路好股,更易分出高低手。

低手: 唔理三七廿一,總之買XXX,實升。

中高手: 評估盤生意,再估未來盈利增幅潛力,再睇下估值(P/E等)同埋自身組合既佈陣,先決定買唔買。

爛漫的天空 說...

857, 330, 2318

tabo 說...

兩隻都可以做聯盟?
咁唔只十隻 :p

阿爾伯特 說...

呵呵,要係有實力既財經Blog內,真係唔係太易。

思捷(330) 已經唔乎合資格,因為我地圍內冇人持有。

中石油(857)係我地個圈子係冇人買入。

Unknown 說...

其實小弟又覺得唔洗太鐵板咁話聯盟咁. 比喻 #330 可以去到 $90,小弟都會睇下有冇 D 投機錢轉過去...又例如 #5 仔痴o左突然去到,let say $200, 咁相信會幾多人走貨...咁其實冧把大聯盟依樣野唔係咁大意義唧, right? 大家都係價值投資者,不如簡單化整個價值投資大聯盟?

阿爾伯特 說...

Eric 兄:

有道理,不過呢篇野擺明係開玩笑! 正所謂,君子群而不黨......

寫呢篇原因係見坊間太多"XXX股大聯盟",或是"XXX徒"。

講開又講,如果匯控(5)去到$200,都未算貴,只不過係到時唔好再買入。

我只知,好多人或會"跌晒眼鏡"。

Wheel 說...

其實, 我不會在意那位(些)成立xxx大聯盟的人, 只是那些連間公司都未完全分析就加入xxx大聯盟的人(仲要常常大叫gogogoupupup)就未免太傻吧了...

阿爾伯特 說...

Wheel兄:

呢篇都係開玩笑性質.....老實講,大家邊有咁多閒情搞埋D"大聯盟"。

HS 說...

初級班(大姨媽) 同 高級班(鄧小閑) 都係買同一隻股票...匯豐....鄧小閑兄講的...

我地讀緊中班,緊係想快些升級.....而家4隻....睇下幾時得番3隻

Unknown 說...

軒仔老豆, 好耐冇見, 連軒仔個 blog 都冇 update...掛念...

最近你隻吉利一上電視就 pak pak 聲, 軒仔老豆果然慧眼識英雄...後市你對依隻野點睇?

Albert 公子, sorry 借 blog 一用...

阿爾伯特 說...

唔會有中高手淨係渣死一兩隻股票。

咁諗法猶如"磨石為鏡"。

問題唔係幾多隻股票,而係你對幾多個"行頭"同"生意"有一定認識,跟住建立一個自己可以"Handle"既小型股票組合。

冇任何一隻股票,甚至組合係永遠無敵; 世間法刞,日新月異.....

Wing 說...

現價, 我願意只持有東方電機一隻ONLY

阿爾伯特 說...

Wing兄,我地明嫁啦!!

張石慶 說...

從來無諗過slimbody係修身堂喎, 不過你咁講又幾貼切喎.....

小弟自問懶人一個, 不會做功課, 但想發達....

但咁係咪代表無機會呢? 答案係"唔係"

曹仁超有時講得幾岩(強調係有時), 佢話過如過功力唔夠的人, 自己做功課不如跟一D成功既人去投資(強調係成功既人), 就咁我只特別留意某幾位人兄既言論, 其他人講的只當參考, 報紙佬講既更當耳邊風

我崇拜的有料之人: 1. 林森池 2. 四叔

Unknown 說...

然則 Wing 兄連招行都賣o左 :O

阿爾伯特 說...

slimbody:

林森池應該當之無愧,不過佢可能唔會成日同您講買甚麼股票。或應咁講,佢寧教人如何分析同投資,多過講"Number"。您要跟佢,都冇捷徑嫁Wor。

要跟四叔,您要有佢咁多錢先得。您唔做"Strategic Investors","D IPO"根本上無可能係低價錢買入。

HS 說...

Albert兄,
同意你的睇法。現時,我可以控制的...可能都是3~5隻。 其中1~3係藍籌,係無打算理佢。 廢寢忘餐...只可以一時...

Eric兄,
吉利....我唔知佢上香港電視...定係你話中央台廣告? 昨天賣了1/3......睇下遲些可否買回。

Unknown 說...

軒仔老豆, o個個唔知類似財經透視定新聞透視,都係個同事講俾我知,我都冇睇呀...都係講吉利既低價車既競爭能力,又唔食油呀咁, 講依 D 車類似日本當年汽車既冒起...我問我同事,佢都唔係好記得,剩係知出街後隻股...呵呵...

Wing 說...

現價如果只可以買一隻股的話...

阿爾伯特 說...

東方電氣(1072)嘛!

我會加多隻渣打(2888)。

變幻原是永恒 說...

佢已經沉醉於1072之中啦, 不能自拔

Unknown 說...

今日唔知不明不白"大"插水,看到傻了眼...學藝未精既我如果買o左未必識處理...

阿爾伯特 說...

Wing兄既中堅分子,正好係我既前鋒。

估值、行業前景、企業行頭競爭力,全部看得幾通.....

我自己個Portfolio受得起.....

Unknown 說...

Albert 公子系出少林係唔同 D...個價咁大個 portfolio 可能會肉酸一排, 依個對小弟o黎講幾難頂...心理質數小弟差好遠...