投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 8月 13, 2008

起飛

最近數天內減持一些招行(3968),並同時增持國泰(293),相信各位讀者不難估計其中原因。

六大持倉(佔組合的90%左右):
利豐(494) (30% - 35%)
渣打(2888) (15% - 20%)
太古A(19) (10% - 15%)
國泰(293) (10% - 15%)
平保(2318) (10% - 15%)
招行(3968) (5% - 10%)

9 則留言:

You'll Never Walk Alone 說...

Albert兄的中資股比重不高,是否對中國經濟前景有戒心呢?

維斯 Waise 說...

Albert兄是中線投資人

下半年美元可能大幅反彈, 人民幣升值放緩, 大量資金流出中資股, 以港元定價的中資股將出現受壓

另一方面, A股持續下跌, 對香港中資股而言亦構成下跌壓力 :)

阿爾伯特 說...

知我者,維思兄也。其實我是中長線投資人!

正如近數星期內所說,內地銀行於08年第4季可能會面對考驗,亦解釋為何控制招行(3968)的部位。然而,長線是看好招行的。

RS 說...

Albert兄, 可唔可以請教下你入行既問題?我今年啱啱grad, major econ, 雖然pass左cfa lv 1, 但我知呢行其實唔係好睇cfa, 不過叫有好過冇, 我報左個幾月research assistant既post, 但都冇回音, 可能GPA唔係太好, 我都試過報bank, 但係都搵唔到, 如果做經紀既話其實係咪轉入分析既機會好微? 仲有咩途徑可以入行? 小弟萬分感激~~~

徹之進 說...

為何內地銀行於08年第4季會面對考驗?是甚麼考驗?

阿爾伯特 說...

RS:

您好後生,十分多路可以行:
1) 繼續專CFA,考驗關口於Level II
2) "Research Assistant"/"Junior Analyst"仍係入門途徑,雖然機會近月來少了一點
3) 另一方法是先入金融業,尤其是與投資有關的工種(Financial Planner不計),再慢慢轉入"Buy/Sell Side Analyst"
4) 由於GPA不高,如果經濟環境允許,計劃定三四年後讀海外名校MBA (避開本地MBA,尤其是學店式遙距式MBA),大行/Hedge Funds十分喜歡浸過鹹水既留學生。不如開始Plan定"GMAT".....

You'll Never Walk Alone 說...

以現時的形勢看,幾年後我想大行會更favor內地大學的畢業生,現時香港的金融市場睇中國,外國名牌MBA除了個名氣外,看不到有什麼特別優勢

徹之進:Albert是講緊今年下半年會反映內銀股面對經濟下滑的壓力,即壞帳風險

You'll Never Walk Alone 說...

level II一向被視為CFA中最困難的

RS 說...

謝謝你的建議~