投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期六, 6月 16, 2007

香港精神 --> 中小型市值股票

筆者好少投資於中小型市值既股票,但這並不指不完全考慮。講明先,一定唔考慮於一些管治平庸,而且欠缺競爭優勢既「Cigar Butt」。

但對於一些於行頭有一定市場地位、管理層優秀、財務狀況穩建,而且有穩定派息承諾之中小型股票,可能係不錯既投資,尤其是當估值吸引時。有一點要留意,市值細唔一定係盤生意欠缺競爭力,而是個「本地 Market」唔大。

銀行:
大新銀行(2356)
工銀亞洲(349)

傳媒:
SCMP(583)

貿易:
貿易通(536)

工業:
信利(732) (識貨之仕唔會選擇競爭力同管治較弱的精電(710))
雅視光學(1120)
同得仕(518)
互太紡織(1382) (而唔係選擇福田(420))

服務:
筆克(752)
自動系統(771)
保昌(562)

零售:
佐丹奴(709)
莎莎(178)
周生生(116)
利亞零售(8052)

餐飲:
大家樂(341)
維他奶(345)

各位知唔知晒上述企業就什麼生意,同時有什麼競爭力?? 唔一定要擇高增長,如果估值夠平(講明先,無話過上述股票全部呢家抵買)同埋派息穩定,都係好投資。


Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

7 則留言:

Wheel 說...

同7仔比, 我覺得circle k的商店較光鮮, 貨品較整齊, 而家連書同芝麻街vcd都有得賣, 長線可能跑贏阿七, 但個股價長期都20-30幾倍p/e, 不吸引矣.

阿爾伯特 說...

哈哈,係呀,果然識貨!

不過七記都唔係等閒之輩,牛奶公司個系既零售商,都算係物流管理既專家。

變幻原是永恒 說...

=.= 我隻利和丫, 你無加上去咩......

Darth Mike 說...

hello

我覺得細公司有個好處,就係唔多受市場其他因素影響,管理層如果專注本業,漫漫增長反而令人安心。

你講個d我只係睇過利亞、佐丹奴、大家樂和維他奶,除左佐丹奴因為市場太多對手外,全部營運良好,但正如wheel所講,利亞既pe好似真係比較高,我又無深厚功力可以睇穿佢高pe既原因,希望有高人可以指點。

大家樂和維他奶都係良馬,派息高,一邊致力維持本地優勢,一邊向外發展,無奈我既現金真係太少,否則一定將佢地加入組合內。

變幻原是永恒 說...

因為利亞屬於利豐系...利豐系的估價一向都係貴..利豐如是, 利和如是, 利亞亦是...

遲的隻玩具反斗城都會係.......

Darth Mike 說...

因為優質既管理層?

阿爾伯特 說...

Darth Mike,

都係分散既途徑之一,同大市既"Correlation"好低。

佐丹奴(709)既價值在於其亞太區分銷網絡,有被M&A既可能性。

本身盤生意幾穩定、管治OK、Cash Flow又強; $3.5至$3.8有投資價值,"Downside Risk"唔高。