投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期四, 6月 14, 2007

好公司

近排「Finance Asia」出左份調查,有關香港的優質上市公司; 該調查的排名是按照機構投資者及分析員的評分。

最好的公司不一定係最好的投資,不過就一定係行業中最好的「Benchmark」。好慶幸,見到ASM太平洋(522)及自動系統(771)分別被認定為「Mid Cap」及「Small Cap」中的最佳典範。


「Best Managed(最佳管理)」
1) 新鴻基地產(16)
2) 思捷(330)
3) MTRC (66)
4) 利豐(494)
5) 恆生(11)
6) 長江(1)
7) ASM太平洋(522)


「Best Investor Relations (最佳投資者關係)」
1) 新鴻基地產(16)
2) MTRC (66)
3) 中電(2)
4) 思捷(330)
5) 莎莎(178)
6) ASM太平洋(522)
7) 恆生(11)


「Most Committed to Strong Dividend Policy (最佳派息承諾)」
1) 恆生(11)
2) 思捷(330)
3) 太古(19)
4) 佐丹奴(709)
5) ASM太平洋(522)
6) 莎莎(178)


「Best Mid Cap (最佳中型上市企業)」
1) 勝獅(716)
2) ASM太平洋(522)


「Best Small Cap (最佳小型上市企業)」
自動系統(771)


Disclaimer: 本網頁屬個人網誌,並不會給予任何投資建議。本網頁的一切言論並不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦。本人亦無法保證網站內容的真確性及原整性。請運用個人獨立思考能力自行求証分析,一切賺蝕得失,概與本人無涉。

3 則留言:

Unknown 說...

Albert 公子為何對 Automated 係最佳典範感慶幸?

其實聽行裡人所說邊間公司唔夠 budget 做 project 先搵佢地做...聽朋友所說,成鬼日做到一鍋野...D project mil mil 聲都係一個人跟, 經常 delay...有錢既都會搵老電做...但行中規定係出 tender, 價低者得...

或者可能依 D 先合香港既情況,除o左 ibank 之外,邊間公司會心甘情願俾錢出o黎買 D 最好既 solution?

阿爾伯特 說...

1) Solid and Steady Business, with many big clients like banks and Cathay Pacific
2) Strong CF
3) Strong Management
4) Still, in general offering above-average quality
5) Strong shareholders (Computer Sciences Corporation)

seikomatic 說...

Albert,

林真D,衣食足,方思淫慾。

如果唔系有好日子,邊有心情攪呢D門面野。你估好似美國佬裝個局千咱們咩。