投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期三, 8月 15, 2007

懶(冷)看人生

越黎越發現自己既惰性,近排週街都講「Subprime(次按)」,幾乎颱風、打架、物價上升,隔黎爆水管,什麼都關佢事。見此字眼那麼「百塔」,連三歲小朋友都知,倒不如收起枝「筆」,泠眼旁觀做個懶人好過。

講開又講,做男人,除左有份穩定收入外,都係想搵番個「情投意合」既女子(唔一定係要"很可愛"),他日組織小家庭。當然,到時就係「有個老襯,從此被困」......嘿嘿!

生一仔一女,等到孩子們成長後,自己半隱,一邊望天打卦,一邊俾人管下,耍下太極,練下「Yoga」,得閒搵幾個「老死」吹下水。將來百年之後,都算不枉此生......

13 則留言:

變幻原是永恒 說...

邊有咁理想丫~~~, 份份都會有壓力.
搵個情投意合的女子亦不是易事~.~

咁早想退休, 買條6合彩看看中不中lor ~

SiMonChan 說...

"當然,到時就係「有個老襯,從此被困」......嘿嘿!"

好似唔係"到時"wor, Albert兄,你好似"宜家"已經為情所困 ^^"
(睇下最近d posts ~)

seikomatic 說...

Albert,

就唔系化,咁行!

Wheel 說...

到你有人管又有一仔一女之後,就唔可以半夜三點半寫blog了, 管你果位十點半就會趕你去瞓覺, 一仔一女早上五點半就會叫你起身同佢玩^^

阿爾伯特 說...

Wheel兄果然係經驗豐富! 做人老豆一D都不簡單.....

Marshmallow 說...

Albert兄,小女子去邊到報名呀,嘻嘻!

阿爾伯特 說...

思籌,報名.....報名就send個Email俾我law!

其實我都唔係太知您想報什麼名......

公屋仔學投資 說...

Albert兄,
我都想過呢o的生活 ^^"
後生儲錢,然後移民外國嘆世界

野蠻郡主 說...

唔..點解會覺得albert好似好恨娶咁!依d多數都係女仔先恨嫁架嘛!

至於你話周街都講既野呢?我諗我連3歲都冇,我對依d完全唔明,out晒!想了解多d,但都係佢識我都唔識佢,真係o晒咀!

阿爾伯特 說...

郡主大人:

唔好玩我啦! 咁您近排點呀?

野蠻郡主 說...

近排…咪享受緊單身生活…準備迎接新工作呀!^^

Ruth Tam 說...

Agree!

VC 說...

恭喜你! 比8月2段進步大了!


Wheel, you are wrong. I found a sample: Simon the Libertarian.

我話: 如果做到老豆, 做人老豆其實好簡單
易過四叔楂中壽做股神好多好多。

你對他們的愛和付出,他們都會勁倍回報你的!