投資哲學


萬法歸一 ,股海唯心至上,到頭來無一法可得,亦無甚麽可失

投機、投資、或中短線交易,只要方法得當,則殊途同歸,並無對錯之分

投資的最高境界並非贏大錢,而是克服心魔


星期四, 10月 25, 2007

Don't Think Just Do

深夜無線近排熱播「Music Video」,由胡蓓蔚唱既「Don't Think Just Do」。係月光下的「Soho」拍錄,首野都幾有「Feel」,片中後段仲有精采鏡頭.....

(http://www.youtube.com/watch?v=Jj6mfg56chY)

無論愛情、工作、寫博客、減排、投資、遊戲,有時好多野真係「Don't Think Just Do」 --- 無謂諗得太多,最後搞到一事無成。

10 則留言:

Unknown 說...

your latest post reminds something.

摘自 米蘭‧昆德拉《緩慢》

"恐懼的源頭在未來,一個擺脫未來束縛的人,根本沒什麼好怕的。"

如果思想也被恐懼所蠶蝕,人性的愚昧只有被支配。from me! haha :)

阿爾伯特 說...

ka man:

你說得很對。

另一種說法,恐懼本身來自擔憂"不明朗的事情"所帶來的"損失"。

解決"恐懼問題"可能如下:

1) 理性分析/面對"恐懼":
- 能解決 --> 不用擔心
- 不能獨自解決 --> 找外援
- 找外援亦不能解決 --> 評估潛在損失
- 潛在損失有限 --> 不用擔心
- 潛在損失大 --> 找找有沒有減低損失之法


2) 看開D,將自己既"價值觀"同埋"處事手法"調整一下。

3) 長遠看,可由訓練加強個人心理質素。

Unknown 說...

Thanks for your 調理的層次分析 that is always called "dig deep".

我也有另一調皮的講法

"價值觀" ==> Nature

"處事手法" ==> 背叛treachery

"損失" ==> 枷鎖

阿爾伯特 說...

枷鎖,令我想起男人俾女人綁實之際。

"Treachery",人有時喜歡由"叛逆"中帶來的快感。

由自然法則帶來的價值觀,看來是最可靠。

馬沙 說...

咁都有感想,好嘢!

我已經對這類新歌冇興趣了,慘....我真係老了....

阿爾伯特 說...

馬沙兄:

"Feeling"呢D野好個人化。個"MV"後段真係幾進取.......

馬沙 說...

Feeling我真係冇乜,可能我真係老了....

不過標題"Don't Think Just Do",不論應用係人生,工作及投資都好值得大家反思!

野蠻郡主 說...

Albert,唔係剩係男仔先會俾女仔綁實架嘛!

我睇過一本書,話控制到的事不用怕,不能控制到的也不要怕,因怕不來…

我雖然記得依個道理…但我依然怕得要命。點算…

阿爾伯特 說...

郡主大人:

唯有欣然接受。當兩顆心連在一起之際,並無主客之分。

"All You Need is Love"

野蠻郡主 說...

以上道理…適用於工作,家庭,健康,朋友等方面。

都係叫人放鬆點,太大壓力可能會反效果添!